Motox24

Alpinestars SM3 krossikiiver – Mattmust

450,39 

Motokrossi, enduro ja maastikusõidu jaoks loodud SM3 kiiver ühendab endas tipptasemel tehnoloogiaid ja uuendusi, mis on mõeldud kasutusmugavuse, istuvuse ja löögikaitse parandamiseks.

EHITUS

  • Sisemised ja välised pinnad on loodud vähendama nurga alt tulevate löökide mõju.
  • 5 EPS sisekooriku osa nelja tihedusega, et tagada kompaktsus ja löögikindlus.
  • Joogikoti vooliku kanalid on integreeritud kiivri põsepatjadesse.
  • Sisevooder on valmistatud taaskasutatud materjalidest, et vähendada süsiniku jalajälge.
  • Kiivri sobivust saab kohandada sõitja pea järgi, kasutades eraldi saada olevaid erineva paksusega kiivri sisu ja põsepatju.

KAITSE

  • Alpinestars on kehtestanud SM3 kiivri jaoks uue oma standardi, et testida kiivri lõuga rangemates tingimustes kui homologeering nõuab. Selleks on Alpinestars optimeerinud nii lõua osa kiivri kestapaksust kui ka kuju, et saavutada parem löögikindlus.
  • Sisemised ja välised pinnad on loodud vähendama kaldu löökide mõju.
  • Varustatud hädaolukorra vabastussüsteemiga ja eemaldatavate põsepatjadega, mis võimaldavad põsepatjade ohutut ja lihtsat eemaldamist, kui kiivirt on vaja õnnetuse korral ettevaatlikult eemaldada. Seejuures taga 3D vahtmaterjal sõitja mugavuse.
  • Pehme tekstiilist lõuarihm on 25mm lai, et tagada optimaalne ohutus ja sõitja mugavus.
  • Roostevabast terasest D-rõngad tagavad tiheda ja kindla sobivuse.
  • SM3 kiiver vastab nii DOT sertifikaadile kui ka ECE 2206 homologatsioonile.

PÕHIOMADUSED

  • Täiendatud kesta konstruktsioon:  Survevalu meetodil valmistatud kest, mis sisaldab spetsiaalset polümeeride segu, mida täiustatakse erineva paksusega, et pakkuda optimaalset löögikaitse ja kerguse kombinatsiooni. SM3 keskmine kaalub 1430g (ECE) ja 1460g (DOT).
  • Ventilatsioon: Maksimaalne ventilatsioon ja kõrge soojusülekande tase tänu 10 sissevõtu- ja seitsmele väljalaskeavale.
  • Pöördjõududekaitse: Alpinestarsi patenteeritud madala hõõrdumisega kate on rakendatud EPS kooriku sisemisele osale, et vähendada pöördjõude, mis võivad tekkida teatud nurga all löökide korral. See kiht toimib libiseva pinnana, imiteerides aju enda madala hõõrdumisega tserebrospinaalvedelikku, mis on keha loomulik kaitse nurga all löökide vastu.
  • Noka vabastus: Patenteeritud noka vabastussüsteem tagab, et see vabastatakse õige etteantud jõuga, vähendades tõhusalt kaelale mõjuvaid jõudusid.